Alla inlägg under januari 2010

Av Ämmäh - 31 januari 2010 00:30

Är hos Nicole nu^^ Vi har suttit och sett film. Först "What a girl wants" och sen "Linas kvällsbok"

Kom just ur duschen :]
Jag och min sööta bestämde oss att vi skulle hoppa in i duschen, så då gjorde vi det^^
Mycket mys!! Och nu sitter vi här på hennes säng, och hudkrämsflaskan sprutar vitt klägg på golvet..
Ja, vi är MYCKET normala!!
Jag älskar henne massor och är glad att jag fick sno henne av Sebbe en kväll :]


Detta är vad vi håller på med :]








Nä, nu ska vi gosa ner oss och se mer film!


Bye cruel world!

YeY

Av Ämmäh - 30 januari 2010 13:45

Ikväll ska jag till min underbara söta :]
Vi ska laga middag tillsammans och se på fåniga tjejfilmer hela kvällen :''D
Kan knappt vänta^^
There she is!
Min söta^^ <33

Nu ska mig gå och dricka kaffe





Bye cruel world!

Av Ämmäh - 28 januari 2010 15:15

JAG VILL HA SUSHIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då vet ni det :]
Sushi är massor med gott
Jag vill ha
Nu
Gief sushi plzz!!

Av Ämmäh - 27 januari 2010 15:45

Jag har sett fram emot att få gå på kören hela lovet.
Och vad händer?
Jo, det blir snöstorm, och våran körledare som bor i en by utaför stan blir insnöad
Så kören lev inställd.
BESVIKELSE!!!!
Jaja, hoppas att det funkar nästa vecka




Bye cruel world!

Av Ämmäh - 26 januari 2010 20:30

Uppochner idag igen
Jag avskyr mitt humör just nu :o
Jag var iaf nästan rätt idag
Men fortfarande inte helt
Hoppas det blir bättre tills imorn

Vi har tydligen prov i japanskan snart... -.-'
Sen uppspelning på ESO:n -.-'
Jag är stressad, undrar varför? xD
Det där var inte mycket, i know
Men dom två sakerna
Plus två saker till
Plus två saker till
Plus sju saker till
Det blir en del
Jag mår psykiskt dåligt av för mycket
Blir också yr då jag har grov vätskebrist
Vilket gjorde att jag inte klarade japanskan idag
Vilket gör att jag missade genomgången på kapitlet
Vilket gör att jag får problem att hänga med imorn
Vilket gör att jag kommer efter
Vilket gör att jag kommer faila på provet.
Jag måste ha MVG i den kursen.
Och alla andra kurser.
Blöh
Nu måste jag läsa engelska...



Bye cruel world!

Av Ämmäh - 25 januari 2010 20:45

Underbart att sitta på unf-lokalen.
Av någon anledning älskar jag det stället, det känns nästan som en fristad.

Mitt humör har svängt som satan idag.
Jag var halvglad när jag vaknade.
Depp i början av idrotten.
Överlycklig i slutet av idrotten och typ början av svenskan.
Jättedepp i slutet av svenskan, hela lunchen, datan och början av matten.
Slutet av matten var bra, sen var jag glad resten av dagen.
Trodde jag.
Nu är det neråt igen.
Jag hatar dagar som denna!
Jag är inte mig själv.
Jag känner mig fel.
Jag har varit fel hela dagen.
Jag fattar inte...
Jag orkar inte.
Nu går jag och lägger mig.



Bye cruel world!

Av Ämmäh - 25 januari 2010 10:15

Jag vill åka bil..
Eller buss...
Jag vill åka någonstans!
ensam eller med syster..
Jag orkar inte livet här i Ume för tillfället
Jag känner mig inte som mig själv..
Ta mig härifrån!


Möte med UNF ikväll om lokalen
Sen ska jag till Tim...
Det kan bli intressant..
När den pojken är i närheten vet man aldrig vad som kan hända....
Funderar dock på att skippa allt, sjukanmäla mig och bara dra hem...
Det känns som det mest lockande just nu.
Fara hem och slippa allmänheten.
Sova bort dagen.
Eller se film.
Bara.. slippa allt och alla.
Jag vill vara ensam.
Ensam är stark.
Jag tror jag struntar i att fara till Tim.
Eller nej.
Det känns taskigt.
Men ändå fel.
Åh.
Jag orkar inte.


Ta mig härifrån
Allting känns bara fel just nu
Jag behöver min syster
Hon är en av få som förstår
Jag älskar dig syster <3

Av Ämmäh - 24 januari 2010 23:30

Moster med sambo och barn var här och åt middag i samband med mammas födelsedag idag.
Efterrätt blev minttårta som var Mums.
Jag skulle säga massa roliga saker från kvällen, men jag kommer inte ihåg något....
Så jag ska nog sova nu



Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards