Alla inlägg under oktober 2010

Av Ämmäh - 30 oktober 2010 16:36

Halloween är här igen.och precis som i princip alla tidigare år kommer det inte hända något speciellt alls.

Igår vare fest för de flesta, men inte för mig. Jag satt med mina föräldrar och såg på idol.

Ikväll ska väl folk på fest igen, jag kommer sitta och se film med min familj.

Imorn är det halloween-kvällen, jag kommer förmodligen blir sittande hemma med mamma och göra nåt, förmodligen film igen.

Visst har jag ett roligt och intressant liv? Funderar på om man ska våldgästa någon, eller tvinga hit någon och se film eller nåt åt det hållet. Så det känns värt att klä ut sig lite, fast har ändå inget att ta på, så får inte riktigt tummen ur.

På onsdag far jag till min älskade mormor, och kommer då vara i princip onåbar. Hon har varken dator eller något internet i närheten, och telefonen brukar jag lämna i sängen när jag är där, så att ringa är absolut ingen idé. Sms blir kaaanske svarade på, oftast flera timmar senare. Jag är så duktig :'D

Nä, nu ska jag se vad jag kan göra åt det här eländiga stöket ^^


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 23 oktober 2010 19:26

Jag; Kan inte vi köpa itachi? :3

Pappa; Va e de?

Jag; En av valparna dom ska sälja, han är underbar!

Pappa; Kan dom ta wille i utbyte dåför han e ju allergisk?

Jag; Det har dom nog inget emot, han kan bo på vinden ^^

Pappa; Deal! Eller i hundgården. Allergin känns säkert inte om han bor ute!

Jag; Det låter awesome!



Vi gillar att min far och jag diskuterar att byta min bror mot en valp xD

Och "dom" som omnämns i våra sms till varandra är min underbara systers familj som har kennel ^^

Nu ska jag återgå till att peta på lillvalpen


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 19 oktober 2010 10:26

Sitter på engelskalektion för tillfället.
Vi ska skriva ett argumenterande tal och jag har ingen aning vad jag ska skriva om. Funderar på att skriva om mina åsikter om facebook. Dom som känner mig vet att jag inte är särskilt positivt inställd till det. Folk brukar argumentera med att de vill hålla kontakten med andra, men vill jag hålla kontakten med någon så tar jag dennes nummer.
Är det en bra grej att prata om? Eller borde jag ta något annat? Jag känner att jag skulle behöva hjälp med ämne, kan inte snacka i fem minuter om facebook. Måste hitta något jag brinner för, men droger pratade jag emot i ettan. Probleeem!

Nu kom läraren tillbaka i klassrummet.


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 17 oktober 2010 21:19

Halluuu
Här sitter man och är värsta nörd och läser mnt gaiden, sjukt underbar fan-serie.
Anneli sitter bredvid och nördar även hon dator. Vi har i alla fall varit duktiga och promenerat idag! Bara fram och tillbaka till ica, men det blev ungefär en halvtimme ändå så ^^
Ett par bilder från ikväll kommer också här ^^



 
Ibland är man snygg!!

   

Vi är vackra <3





Bye cruel world!

Av Ämmäh - 16 oktober 2010 16:27

Idag for Anneli och jag hen till henne för hon skulle jobba. Vi gick runt och sålde aftonbladet, sen så gick vi från Tomtebo och in till stan, vilket tar ungefär en timme. Där försökte vi leta reda på ett fik där det fanns plats, och hittade till slut ett bord på Schmäck. Där beställde vi varm choklad och kladdkaka, vilket blev lite mycket efter ett tag. Kladdkaka, med chokladbitar och chokladsås och grädde, sen även varm choklad med grädde, marsmallows och chokladsås. Blev inte lite less!


  


 

Sjukt gott!!!



    

Söt flicka <3



Nä, nu ska jag ägna mig åt flickan^^


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 15 oktober 2010 23:45

Har världens underbaraste Anneli här. Hon ska vara här hela helgen och vi ska ha massa mys ^^
Imorn äre fara hem till henne på andra sidan stan så hon kan jobba, sen ska vi tillbaka, vilket är lite drygt en mil. Sen på söndag ska vi träffa hennes pöjk på typ stan ^^

Inget långt jätteinfromerande inlägg, men såna brukar ändå inte vara så sjukt intressanta, vilket inte det här heller var xD
Aja, nu ska jag ägna mig åt Anneli ^^


Bye cruel world!

^^

Av Ämmäh - 14 oktober 2010 17:27

Jag har anlag för att vara spydig

Bitter och negativ

Ostrukturerad, osäker

Och skadeglad.

Men också tålmodig och snäll

Rolig och vacker

Självsäker, obekymrad

Stark och omänksam

Och mina vänner är mina vänner

Inte bara på grund av vilka de är

Utan också på grund av vem jag blir i deras närvaro

Av Ämmäh - 10 oktober 2010 19:38

Jag är inte så smart. Jag har varit hemma från skolan i en vecka. Jag är inte så sjuk att jag måste ligga hela tiden, och jag har allt arbete hemma. Har jag pluggat något? Nej. Är jag dum i huvudet? Ja. Jag ligger nu en vecka efter med allt. Inte okej.
Jag måste verkligen ta tag i mitt liv.

Börja plugga.
Börja träna.
Börja älska.

Det kan väl inte vara så svårt?
Eller?


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards