Alla inlägg under juni 2012

Av Ämmäh - 13 juni 2012 00:36

"Fyfan vad vi é bra!" och allt sånt där. 
En helt underbar gymnasietid med helt underbara klasskamrater slutade med en helt underbar student. Som vanligt grymt mysig avslutning i Valhalla och sen sprang vi ut och självklart började det ösregna, bara för att vi skulle åka flak. Men det gjorde inget, vi var glada ändå.
Flakåkning sen for jag hem där det väntade släktfika. Fick massa fina saker, lite tillskott till min servis jag började få när jag fyllde arton. Men den finaste var nog den jag pillar på just i denna sekund. En Macbook. Är så galet glad över den!! Och började helt klart ledsna på Globen som inte ville samarbeta. Så nu har jag en ny (läs lätt begagnad) laptop som förmodligen kommer hålla ett tag! Kärlek på mina föräldrar som hörde mina desperatta rop på en fungerande dator. 
Några studentbilder har jag inte på den än, men däremot några balbilder! (som min far hade lagt in innan jag fick datorn) så vi kör väl på lite sånt idag!!
Imorn kommer kanske lite bilder från själva studenten och lite från en underbart mysig grillkväll vid havet.


 

Där en liten bild på mig bara för att jag är en egotrippad liten jävel!


 

Ännu en på mig, där ser man hela klänningen som min underbara farmor har sytt!


 

Och så en på Jojje, Gustav, Frida-Emelia och så jag med bilen som vi åkte till balen.


      

Och underbara Nicole och Sebbe.



That's it for tonight! Nu måste jag sova så jag tar mig till arbetsförmedlingen imorn!!


 

Av Ämmäh - 10 juni 2012 16:26

Så galet underbar!!


Av Ämmäh - 7 juni 2012 00:30

I måndags lämnade jag in min skoldator, och det känns ganska så tomt utan den. Får nu använda den globe som stått på mitt rum ett tag och var tänkt att bara spela musik på, och jag måste säga att det är tur att betygen är satta och stressen lagt sig, för denna dator testar tålamodet på en helt ny nivå! Den är inte jättefarligt långsam, men tillräckligt för att pröva tålamodet.

Men! Det var ju inte så kul. Nåt som faktiskt var kul var balen igår! That's right! Umeås studentbal 2012 gick av stapeln igår kväll och den var "alldeles alldeles underbar" om man ska citera Askungen. God mat och trevligt sällskap, min dejt var underbart vacker och vi lyckades matcha varandra. Underhållningen var bra, coverband spelade underbar musik och det var helt enkelt en grymt trevlig kväll! Finns bilder på VFs hemsida för den som är intresserad, tror jag och älskade Frida-Emelia är på nummer 305 eller så.

Jag har en bild på den här datorn därifrån, och den är en närbild på mig om min far mejlade till mig. Kan bjuda på den nu så lägger jag kanske upp fler imorgon när jag har tillgång till datorn med resten av bilderna. Då kanske de kommer lite från modevisningen också!


 


Sådär nånting! Blev grymt nöjd med allt faktiskt. Farmor har sytt min klänning. Jag fixade själv hår och smink. Håret bråkade som fan men det blev bra till slut. Måste säga att gör man allt själv så där som jag gjorde så får man en billig bal! Med biljett har jag själv lagt ut typ 550 spänn, det var bilen som kostade lite, men det blev bara 50 på oss var. Min älskade farmor betalade tyget till klänningen, en den var inte jättedyr den heller, 400 typ. 


Nej nu ska jag sluta babbla bal. Nu blir det ett par avsnitt av How I met your mother och sen sova!


 

Av Ämmäh - 3 juni 2012 13:21

Håller på att färga håret, och idag är det hela som ska färgas, dreads och allt. 
Som vanligt blir det rött, och när jag var klar inne på badrummet såg det ut som att någon dött där inne. Och med tanke på hur jag för tillfället ser ut, så skulle det kunna varit jag.


 


Det ser ganska mycket värre ut än på bild, höhö.


Nej, nu är det dags att skölja ur!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards