Alla inlägg under augusti 2012

Av Ämmäh - 31 augusti 2012 21:45

Day 19 - A picture of you when you were little.

 

Hur liten? Har några från när jag var tjock, typ tio år... Ska vi köra på sån kanske?

 

 

 

Okej, där var jag inte tjock. Bara lite smårund fortfarande.
Bild på mig och min kusin, jag var hennes idol när hon var i den åldern! Hon blir fortfarande jätteglad när jag kommer och hälsar på och hon är typ tio, det är så fint.

Av Ämmäh - 30 augusti 2012 11:00

Day 18 - A picture of your biggest insecurity.

 

 

 

Får man vara så klyshig? Klart man får. Jag har ingen aning vad som väntar mig i framtiden. Inte ens imorgon. Så ja, det är ens tor osäkerhet som skrämmer mig lite, men samtidigt gör mig motiverad att fortsätta, jag har ju alla möjligheter i världen att påverka min framtid!

Av Ämmäh - 29 augusti 2012 18:15

Day 17 - A picture of something that has made a huge impact on your life recently.

 

 

 

Studenten, helt klart. Det är det som gjort störst skillnad på ganska länge. 
Jag menar, 12 års skoltid är över. Jag är officiellt vuxen, med arbetslöshet och allt vad det innebär. 

Av Ämmäh - 28 augusti 2012 13:45

Day 16 - A picture of someone who inspires you.

 

Den här är svår. Jag vet faktiskt inte vem som inspirerar mig. Jag själv? Mina föräldrar? Någon vän? Någon skådis, någon musiker? En gammal lärare kanske? Nej. Den här är för svår. Antingen är det ingen eller så är det många. För många. Så jag vet inte. 

 

 
Det får bli en randombild på Nemi. Henne kan jag se mig själv i i alla fall så det blir nog passande. 

Av Ämmäh - 27 augusti 2012 02:30

Day 15 - A picture of something you want to do before you die.

 

 

 

Hoppa fallskärm. Det har jag fan velat göra sen jag var typ åtta, måste göras innan döden, om det så blir när jag är 83 och löständerna far ut i hoppet. 

Av Ämmäh - 26 augusti 2012 12:15

Day 14 - A picture of someone you could never imagine your life without.

 

Nu kommer han säkert hata på mig för det här men.

 

 

Min bror. Denna bild togs på min student och är väl en av dom få som finns på oss båda där ingen gör en ful min. 
Jag kan faktiskt inte tänka mig ett liv utan min bror. Men det är väl för han funnits största delen av mitt. Jag är glad att just min bror är min bror och att vi kommer överens såpass bra som vi gör.

Av Ämmäh - 25 augusti 2012 23:00

Day 13 - A picture of your favorite band or artist.

 

Hm. Det är lite halvsvårt, för jag har så många som jag tycker om så mycket och lyssnar på olika i olika perioder. 
Så det får bli två idag. Två helt olika genrer, men dom har varit stora stöd båda två i olika tillfällen i mitt liv och älskar båda så undertbart mycket.

 

Så, först ut, dom som klarade mig genom högstadiet;

 

Slipknot.

 

Så dom som jag lyssnar på så fort ångesten slår till eller något känns fel, men även om jag bara känner för att slappna av numera;

 

Kent.


Så där har vi dom! Två helt skilda men lika underbara band!

Av Ämmäh - 24 augusti 2012 18:45

Day 12 - A picture of something you love.

 

 

 

Musiken. Vet ärligt inte vad jag skulle ta mig till utan den. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Skapa flashcards