Alla inlägg under september 2012

Av Ämmäh - 30 september 2012 18:52

Så var det dags för andra avsnittet av Williams lista!!
Fick höra av min bror vid middagen att han är med i dagens avsnitt, så tycker ni ska kolla in det! Det är han som skriker "jävla töntar!", stolt storasyster haha. 



Undrar om jag rent ska göra en Williams lista-kategori och lägga ut den varje vecka, bara för att? Hm.. Tål att tänka på! Nu ska jag kika i alla fall!


 

Av Ämmäh - 30 september 2012 16:28

Julia Marcell. Så jävla bra!




 

Av Ämmäh - 30 september 2012 13:16

Gillar hur jag är när jag klär på mig. 
Letar efter ett par sockar och hittar ett par rosa med pandor på. Jag är totalt ensam, men säger ändå "Let's go panda today! Yeah, let's go panda today." och ser fånigt lycklig ut.
Men vem kan låta bli när man har ett par såna här sockar?


 


Höhö

Nu ska jag klä mig klart sen ska vi på fika hos min kusin, för hon har just fyllt arton!
Grattis till vuxen, Josefin!!!


 

Av Ämmäh - 30 september 2012 11:03

Day 49 - A picture of where you live.

 

 

 

Midsommarafton 2012, bror och far sprang runt och kastade frisbee och jag satt och fotade.

Det här är våran framsida/baksida beroende hur man ser på saken. Vi går in från den här sidan, men det är också sidan som är bort från vägen. 
Här var broräcket inte riktigt klart, det är numera samma färg som resten. 
Jag bor i en fristående villa i utkanten av Umeå, och jag trivs grymt bra! Att det är fristående är väldigt praktiskt då vi är musiker allihopa. Min bror spelar trummor och hans band repar ocksåi vår källare. Ni kanske hört talas om dom? Folkmord, lägger en video i slutet av inlägget. 
Min far spelar trumpet som även det är ett ganska högljutt instrument. 
Min mor och jag går mest runt och sjunger, även om jag också spelar tvärflöjt. Men det låter inte så extremt mycket. 

 

Ja, det var väl det hela!! Folkmordvideon jag lovade; 



Inte världens bästa ljudkvalitet, men man fattar grejen! Min bror då bakom trummorna. Och ja, det är äkta blod... 

Av Ämmäh - 29 september 2012 16:30

Day 48 - A picture of your favorite actress/actor.

 

 

 

Helena Bonham Carter och Johnny Depp. Två människor jag gladeligen skulle lämna allt för och rymma med om dom bara frågade!

Av Ämmäh - 28 september 2012 17:30

Day 47 - A picture of your favorite place to shop.

 

 

 

Nordstan i Göteborg. Bara för att det finns precis allt! Och shock ligger asnära ifall man skulle känna för att gå dit. 

Av Ämmäh - 27 september 2012 20:47

Day 46 - A picture of where you wish you were right now.

 

 

 

Min obäddade säng. Men vänta, var är det jag är någonstans? Jo, i min obäddade säng!! Hallelujah för att vara på det ställe man vill vara på!

Av Ämmäh - 27 september 2012 18:19

Påväg till kyrkan för att sjunga med gospelkören, feels awesome!!


 


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards