Alla inlägg under september 2014

Av Ämmäh - 10 september 2014 00:22

Idag tog jag bort Spotifyapplikationen från facebook.

Jag tycker inte om att andra alltid kan se vad jag lyssnar på, det är som att de skulle se mig naken. Jag visar inte min nakna kropp för vem som helst, så varför skulle jag visa all min musik för vem som helst?

Jag vill inte alltid att alla ska veta vilket humör jag är på, vilket ofta speglas i det jag lyssnar på.

Jag vill inte alltid att andra ska se vilka musiklistor jag skapar. De fåniga namnen jag väljer. Det är ju för mina öron och min njutning jag har valt att använda mig av spotify, inte för att alla människor i världen ska kunna se vad jag lyssnar på och döma mig utifrån det. 
Min kropp.

Min musik. 
Jag vill sätta kläder på min kropp, och på sätt och vis vill jag också sätta kläder på min musik. 
Alla får inte se allt. Och så är det bara. 



Over and out

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards