Alla inlägg under mars 2015

Av Ämmäh - 6 mars 2015 00:30

Jag vill ha fler dagar som idag.

Frukost innan tio efter att ha vaknat av mig själv, ut och promenera i solen, inse att ångesten är näst intill obefintlig idag, komma in och äta lunch vid typ halv två, träna programmet jag fått av sjukgymnasten, duscha, göra middag och sen, för första gången gå till kören helt utan ångest. 
Jag brukar normalt dra mig för att gå till kören, för det är så mycket folk jag inte känner, men mamma brukar vara med så det brukar gå bra, brukar dock ändå ha en klump i magen. Men idag, trots att min mor inte var med, så klädde jag på mig och gick dit, helt utan problem. 

Jag har haft en så bra och ångestfri dag, det händer så sällan så jag försöker verkligen njuta fullt ut de gånger det händer. 

Nu har den dock börjat smyga sig på igen, så jag tänker att sömn är en bra idé, så hoppas jag att imorgon blir en lika bra dag. Och om inte annat, så har jag sushi med Jojje att se fram emot, så åtminstone kvällen blir bra!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards