Alla inlägg den 2 april 2010

Av Ämmäh - 2 april 2010 20:00

Vi vaknar i vår hårda hotellsäng.

Vi fick för övrigt ett hotellrum för par eller nåt, så det är ett dubbeltäcke. Lite småjobbigt, men det funkar. Frukosten är i alla fall bra!

Denna dag började med att ringa flygbolaget igen. Vi fick inte väskora igår, trots att vi blev lovade det. Nu lovar de att väskorna kommer senare idag.

VI går på turistinformationen och fixar lite grejer innan vi går och åker sightseeingbuss. Sjukt underbar guide!

Vi käkar lite och hoppar på nästa buss. Nästan samma runda, dock är det en inspelad guide. Inte lika kul, men intressant.

Vi gick till Clarinda's tearoom för att dricka "afternoon tea". Kommer inte klara mig utan efter den här veckan!

Sen tillbaka till hotellet. Min väska hade kommit! Byte från mjukisbyxor till kjol är så extremt underbart ibland.

Ringa flygbolaget igen och fråga var mammas väska var. Den skulle komma lite senare.

När jag hade fått duscha och byta om så gick vi till "the pleasence" och lyssnade på musik. Sjukt bra! Det är sånt som får mig att ångra att jag slutade spela fiol.


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards