Alla inlägg under oktober 2011

Av Ämmäh - 29 oktober 2011 14:30

 

Av Ämmäh - 27 oktober 2011 18:22

Nu gäller det!
Om två timmar sätter jag mig på tåget till Göteborg och imorgon vid elva-tolv nån gång (Beroende på hur sent tåget blir..... Jävla SJ....) så får jag äntligen träffa min underbara pojke igen.
6 veckor är en lång tid, men det är i alla fall inte två år. Det är jag glad för.

Snart ses vi! Puss



Vi är såå snygga   

Av Ämmäh - 26 oktober 2011 22:30

 
Av Ämmäh - 26 oktober 2011 08:38

Förkyld som satan och det blir bara värre.
BLir nog ingen jazzfestival för mig ikväll.
Bajs.


   


 



Imorgon far jag!

Av Ämmäh - 25 oktober 2011 19:27

Var länge sen jag lyssnade på dom sist, men älskar dom fortfarande lika mycket.
Numera är ju inte Bou med *var länge sen han lämnade* men dom är fina ändå.


Av Ämmäh - 25 oktober 2011 10:34

 

Av Ämmäh - 24 oktober 2011 21:15

Nu har jag äntligen fått ordning på den hemska utväxt jag haft alldeles för länge. 

Såå, bilder för att jag kan och för jag är sååå ego och jävlig snygg!!


Före:

 



Medans färgen verkar. Jag tror ni förstår varför jag fått smeknamnet "duckling" av en vän... xD

 



Efter. Det ser väl inte så rött ut.... Men man ser i alla fall att utväxten är borta!! :'D

 

Aj.

Av Ämmäh - 24 oktober 2011 18:27

Igår satte min fader vinterdäck på min cykel. Men bara på framhjulet. Vi tyckte båda att det kunde räcka.
Imorse cyklade jag till skolan, skulle göra en relativt snäv sväng över bilvägen. Bakhjulet gled och plötsligt låg jag på marken med ont som satan i höften och handleden som jag tur nog lyckades ta emot mig med. Nu sitter jag här med lindad handled och tycker synd om mig själv.


 


Religion som enda lektion, och vi håller på med kristendomen.
Tycker det är så galet uttjatat och jag vill inget annat än att hoppa av kursen, läser ändå för mycket poäng. Men kursen är obligatorisk så får snällt sitta där. Dessutom har vi fått i uppgift att gå på gudstjänst. Hur kul känns det? Inte alls.

Anyways, detta är typ jag varje religionlektion;




Att vi då har hundra minuter varje måndag känns inte roligt någonstans alls. Men man får lite extrasömn i alla fall.


Bara tre dagar kvar, sen sätter jag mig på tåget till Göteborg. Jag längtar <3 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards