Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Ämmäh - 23 augusti 2011 19:20

Igår fick jag ett brev från landstinget. Det visar sig att jag inte får bli blodgivare på grund av mitt låga järnvärde. Hade också för lite av något annat som jag inte kommer ihåg namnet på. Ferra-nånting kanske det var...

Detta betyder att jag måste äta en jävla massa mat med järn i då jag inte har råd att köpa järntabletter. Känns ju kul. 


Var och kollade upp lite jobbmöjligheter idag. Får inte jobba på Change för mina piercingar, men hon tyckte jag skulle lämna CV ändå. På Only var det inga problem med piercingar, så ska mejla dom imorgon och hoppas att jag får jobbet. Ska också söka på online bara för att det är jag nästan garanterad att jag får. Pengarna behövs.


Imorgon så börjar skolan igen och jag är fortfarande taggad, även om jag blir mindre och mindre taggad på att gå upp på mornarna... Ställa klockan på kvart i åtta när man sovit till elva-tolv varje dag, hur kul är det egentligen? Inte kul alls.
Men å andra sidan, nu har jag något att göra på dagarna, så då går tiden kanske liiite fortare tills jag får träffa pojke igen. 

Jag saknar dig

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards