Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Student 2012!!

Av Ämmäh - 13 juni 2012 00:36

"Fyfan vad vi é bra!" och allt sånt där. 
En helt underbar gymnasietid med helt underbara klasskamrater slutade med en helt underbar student. Som vanligt grymt mysig avslutning i Valhalla och sen sprang vi ut och självklart började det ösregna, bara för att vi skulle åka flak. Men det gjorde inget, vi var glada ändå.
Flakåkning sen for jag hem där det väntade släktfika. Fick massa fina saker, lite tillskott till min servis jag började få när jag fyllde arton. Men den finaste var nog den jag pillar på just i denna sekund. En Macbook. Är så galet glad över den!! Och började helt klart ledsna på Globen som inte ville samarbeta. Så nu har jag en ny (läs lätt begagnad) laptop som förmodligen kommer hålla ett tag! Kärlek på mina föräldrar som hörde mina desperatta rop på en fungerande dator. 
Några studentbilder har jag inte på den än, men däremot några balbilder! (som min far hade lagt in innan jag fick datorn) så vi kör väl på lite sånt idag!!
Imorn kommer kanske lite bilder från själva studenten och lite från en underbart mysig grillkväll vid havet.


 

Där en liten bild på mig bara för att jag är en egotrippad liten jävel!


 

Ännu en på mig, där ser man hela klänningen som min underbara farmor har sytt!


 

Och så en på Jojje, Gustav, Frida-Emelia och så jag med bilen som vi åkte till balen.


      

Och underbara Nicole och Sebbe.



That's it for tonight! Nu måste jag sova så jag tar mig till arbetsförmedlingen imorn!!


 

 
 
Virvelvindsflickan

Virvelvindsflickan

20 augusti 2012 20:32

Vilken henna har du färgat håret med på dessa bilderna?
Intensiv röd från Mcurth?

http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Ämmäh

22 augusti 2012 20:34

På dessa är det tyvärr ingen henna, det är någon som jag tror heter kashmir som jag köpte på ica, kom fram till att det var det som passade för mig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämmäh - 11 november 2016 09:56

Imorse var jag glad trots att klockan ringde tjugo över sex. Äntligen var de två dygnen man måste vara hemma efter magsjuka över och jag skulle tillbaka till praktiken. Så taggad! När jag väntade på bussen började jag känna av kroppen, men tänkte att...

Av Ämmäh - 9 november 2016 21:33

Termin tre på ämneslärarprogrammet på Göteborgs universitet innehåller en praktikperiod på en månad. Denna har just börjat, och dag två får jag självklart magsjuka, så igår kväll ville jag bara dö för magen var så urfuckad. Jag tillhör dock sorten so...

Av Ämmäh - 13 oktober 2016 15:08

Det var över ett år sen jag skrev något senast, och jag insåg att jag har nog kanske saknat det lite, att skriva av mig.  Sist jag skrev hade jag ont och ångest, och det håller i sig. Men ångesten är inte över högskoleprovet längre, utan över kursl...

Av Ämmäh - 28 april 2015 16:28

Senaste veckorna har jag antingen varit förkyld, haft mens, eller båda i kombination, kroppsvärken är verkligen i sitt ässe! Det känns inte helt okej faktiskt, men det är väl bara att stå ut och ta till alla huskurer som finns.  Försöker hitta det ...

Av Ämmäh - 6 mars 2015 00:30

Jag vill ha fler dagar som idag. Frukost innan tio efter att ha vaknat av mig själv, ut och promenera i solen, inse att ångesten är näst intill obefintlig idag, komma in och äta lunch vid typ halv två, träna programmet jag fått av sjukgymnasten, du...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards