Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Ämmäh - 22 maj 2012 11:12

Gillar mitt schema förra veckan och denna vecka so far, måndag tisdag förra veckan hade jag enbart arbesmiljö och säkerhet, där vi diskuterar alkohol på arbetsplatsen, min nutida konst var inställd. Onsdagar är jag ledig för dom kurserna är avslutade och torsdag fredag var det ledigt för Kristi himmelfärdsdag. Torsdagen var även folknykterhetens dag för dom som inte visste det. 
Helgen var det kulturnatta och träffade massa mysigt folk och återförenades med Anna-Sara, galet underbart!!
Och nu igår var återigen nutida konst inställt, enbart arb alltså, och imorse när jag vaknade fick jag ett sms från skolans information att nutida konst är inställd. Börjar då kvart över ett idag och slutar tio över två. Och imorgon ledig.
Älskar att gå trean, i alla fall nu i slutet.

Och studenten närmar sig med stormsteg, nu är det bara två veckor till balen och tre till själva studenten. 
Arbetslöshet, here i come!


Men nu; frukost!!


 


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards