Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Ämmäh - 2 juli 2012 00:33

Okej! Nu, över en vecka efter jag kommit hem, tänkte jag småberätta om min Göteborgsresa, som var totalt underbar!

Tänkte göra det i bilder med kanske lite ord till vissa, för wall of text är inte alltid så kul. 

So, here we go!!


 

Flygplatsen på väg ner!


 

Flyplatsen här med


 

Vår vackra säng i min mosters lägenhet


 

Glass i Nordstan!


 

Omnomnom!


 

Vi var inne på en second hand butik och dom hade lite fina kläder


 

Second hand butiken


 

Dag ett på Metaltown!!!!


   

Manson!! Bästa jag varit med om. Så underbar!!


   

Nu blev det visst blandat i bilderna här! Handlade lite på second hand butiken


 

Sushilunch, också det dagen vi drog runt staden, dagen innan Metaltown!


 

Dag två på Metaltown!! Grymt het Anneli


 

Så jag då


 

Vi köpte hem lite Briska och drack en kväll, bara för att det är underbart gott!


 

För dem som inte vet är det en dryck ur sytemets alkoholfria sortiment. You really should check it out!


 

Röda ögon... Lite diskussioner med SJ, men det äventyret tar vi mer senare.


 

Alfapet med moster och lillkusin!!


 

Spårvagn till Liseberg!


 

Kön till Liseberg


 

I kön till Balder! It was awesome!


 

Gamla utsiktstornet, numera Atmosfear!


 

Påväg ner till kön till atmosfear!! Den var helt underbar!


Så en fin kanin-Anneli


Det var det lilla roliga!!! Hände såklart lite mer, men har inte bilder på exakt allt. 
Kommer upp ett inlägg om vårat Stockholmsäventyr inom ett par dagar tror jag nog!!


 


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards