Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Ämmäh - 15 augusti 2012 22:30

Kom nyss hem från havet där jag var och badade med Jojje, Nicole och Nina plus lite hundar. Det var kallt men massa mysigt ändå!

Har hunnit lämna in min tidrapport så jag får pengar och sökt ett jobb idag också. Och lämnat in aktivitetsstöden. Lite stolt Ämmäh här som lyckats göra så mycket idag, ja!

Så nu sitter jag här, med en välförtjänt almedalsdrink och en chokladkaka och bara myser. Ska se senaste True Blood avsnittet nu så vi hörs!


 


 

Av Ämmäh - 15 augusti 2012 20:00

Day 03 - A picture of the cast from your favorite show.

 

 

Underbaraste serien som existerar, längtar till säsong två!

Av Ämmäh - 15 augusti 2012 00:14

Sitter hemma hos Jojje nu, har varit här sen igår.... i förrgår..... Sen måndag kan vi säga, blir lättast så. 
Har flätat in lite dreads på henne och det ser riktigt bra ut, dock har vi för få så hon ska köpa lite fler så ska vi fixa klart hela håret.
Stannar till imorn sen blir det fara och söka jobb! Vuxenlivet har ju tyvärr börjat och det känns verkligare och verkligare ju fler som börjar jobba. Fars semester tog slut för ett par veckor sen och mors i fredags. Bror börjar skolan om en vecka och vad gör jag? Jag sitter hemma och latar mig. Typ. Har sökt några jobb i alla fall. Hoppas jag får något! Men ändå inte... Hm... Kluven är man men det gör inget. Ska njuta av "ledigheten" så länge den varar.
Men nu; återgå till whatever I was doing before!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards