Alla inlägg den 23 september 2012

Av Ämmäh - 23 september 2012 19:12

Hoppas att ni inte missar Williams lista som började idag!!
För er som inte vet är det William Spetz som gjort en serie som nu sänds på SVT play. Såg just första avsnittet och ser fram emot nästa!
Min bror är med också men vet dock inte vilket/vilka avsnitt, så det blir också spännande! 


Första avsnittet;


Kolla, kolla, kolla!!


Och för er som inte riktigt har koll på vad jag pratar om, länkar jag till Williams youtube-kanal. Och måste äga att jag blir oerhört förvånad om ni inte har hört om killen, han är ett geni!

http://www.youtube.com/lillabloggen


Det var väl allt jag egentligen hade att säga för tillfället. 


 

Av Ämmäh - 23 september 2012 12:58

Day 42 - A picture of your dream house.

 

 

 

Typ något sånt här, lite gammalt och fint som jag kan inreda i lite ljus gammeldags/lantlig stil. Det skulle vara galet awesome!

Av Ämmäh - 23 september 2012 12:48

Inatt hade jag något jag skulle vilja kalla en mardröm. Jag var med någon random unge på Ume lagun och skulle hålla koll på honom. So far so good, inget hemskt än så länge. Badar och har kul. Men! Så kommer vi till delen då ajg bestämde mig för att sätta upp håret för det var lite ivägen, och plötsligt så var där inga dreads!! Det var som att dom bara hade glidit ur och mitt hår var lika lent som det var innan, bara lite längre! Och det var brunt igen. Färgen spelar väl itne så stor roll, men mina dreads var borta! Mina älskade små bäbisar! Usch. Jag var tvungen att kolla så dom satt kvar när jag vaknade, bara för säkerhetsskull. 
Jag har haft drömmar om dreadsen förut, att dom har åkt ur eller plötsligt är borta. Men det är tydligen så det ska vara! Vad jag har hört så har alla dreadsbärare någon form av sådan dröm någon gång. Men det är fortfarande lika hemskt varje gång. Usch. 


 


Bebisar <3

Det kommer säkert komma en dag då jag klipper av dom. Men den dagen är långt, långt bort!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards