Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Ämmäh - 19 juni 2013 12:32

Min älskade Anneli skrev just detta inlägg;


http://annelimpersson.blogg.se/2013/june/harlig-dag-men-ett-stort-hal-borjar-vaxa-lets-talk-about-friendship-3.html#comment


Så det här inlägget är riktat till henne.
Kära, älskade, underbaraste Anneli.

Ingenting kommer någonsin komma emellan oss. Det spelar ingen roll om jag så flyttar över halva världen, vi hittar ett sätt. Och du får komma ner och hälsa på, då ska jag visa dig det underbart vackra slottet jag bor på, den magiska skogen bakom slottet och det mysiga samhället. Vi kan fara in till Göteborg och göra stan farlig. Och om ett år är jag tillbaka igen, och då får vi vara tillsammans igen, med massa nya erfarenheter och minnen. 
Som sagt, inget kan förstöra oss, bara göra oss starkare!

Jag älskar dig.



 


             


 

Av Ämmäh - 19 juni 2013 12:15

Kom just hem från ett möte med en barnmorska. Jag kände att jag behövde diskutera mina p-piller med någon, och det var jävligt tur att jag gjorde det!

I fyra år nu har jag ätit kombinerade p-piller. Först Neovletta, sen Yasmin och dom senaste tio månaderna har det varit Cilest. Idag hos barnmorskan fick jag veta att jag inte borde äta kombinerade p-piller på grund av min yrsel och det. Känns jättebra att dom på ungdomsmottagningen kollade sånt innan dom skrev ut nya piller. Inte.

Så från om med nu ska jag äta Cerazette istället, som är ett minipiller. Alltså slänger jag inte in en massa exrta östrogen i kroppen, och det kan väl vara bra!

Så nu hoppas jag att jag mår bra med dom här, för känner inte att jag vill stoppa in en stav eller spiral, kändes inte lite besvärligt. Men vi får väl se hur det blir med det där i framtiden!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards