Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Ämmäh - 3 januari 2010 17:45

Igår for jag ner på stan runt tre och träffade Linnea, Fredrik, Caao och Nicole.
Underbara människor! <3



Vi tänkte dra med folk och se film hos nicoles andra mamma, men det slutade med att det blev jag, Linnea och Nicole. Sjukt mysigt var det!
Vi låg ihoptryckta i en soffa alla tre och då och då fick hunden för sig att "här ska jag ligga!" och hoppade upp och la sig i en grop nånstans.
Runt halt två gick vi tillbaka till Nicole och skulle sova, men fick för oss att gå på promenad istället... Så då gjorde vi det. Två på natten.
Runt tre nån gång var vi tillbaka hemma och kokade oss lite te så vi skulle få upp värmen igen. När teet var uppdrucket la vi oss i Nicoles säng. Alla tre undersamma täcke.
Det var bröst och stubbiga ben överallt... Men det var bara mysigt :]




Sen idag for vi in till stan igen. Runt tolv den här gången. Vi satte oss på bibblan och väntade på Betty. Medan vi satt där dök Caao, Bobo, Jenny och Julia upp med varsin take away-varm choklad. Så vi satt där allihopa och så kom Betty^^
Vi hade jättemysigt! Satt där och liksom bara existerade ^^
Vi gick en snabbis på Subway och köpte kakor också. Sen tillbaka till bibblan :]
Runt fyra gick vi iväg till busstationen och vinkade av Linnea som tyvärr inte bor i denna stad, utan utanför skellefte nånstans. Kommer sakna dig!
Sen tog jag första bästa buss hem, och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar :)

Oj, nu ropar dom!

Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards