Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Ämmäh - 5 januari 2010 16:30

Lite bilder från natten med jenny bara^^



Den här fick Jenny på svanken







Dom här fick jag på ryggen




Jenny är söt somfan <3





Sådär ja^^ Bilder ftw <3

Av Ämmäh - 5 januari 2010 13:30

Igår var vi och såg Luftslottet som sprängdes. Sjukt bra film måste jag få säga.
Jag är kär i Lisbeth. Man kan sitta i flera timmar och bara titta på henne.
Efter bion gick vi på Subway och åt. Mums mums med subway melt.
Sen skulle Jenny med mig hem, men hon hade inga sovgrejer med sig. Hon hade kunnat låna, men eftersom vi tycker om att åka buss, så for vi hem till henne först och sen hem till mig.
Det första vi gör när vi komme hem är att slänga av oss i princip alla kläder och ta på oss varsin stor skjorta.
När vi suttit i min underbara, svartmålade källare ett tag, så går vi upp en trappa och snor åt oss ett par bullar och lite pepparkakor, sen går vi ner igen och ser på The nightmare before christmas.
När filmen är slut går vi ut som hastigast och tar lite luft, endast iklädda våra skjortor.
Det blev aningen kallt, så vi gick ner i rummet igen och vad gör vi då och inte klär av oss in på underkladerna och börjar rita på varandra.
Hon är mycket bättre än jag på att rita, men då fick det vara så.
Jag fick ett par änglavingar på min rygg, och inså att jag passar i såna. Alltså; Nåon gång i framtiden ska jag tatuera in ett par stora vingar på ryggen.
Jenny fick lite allt möjligt på sig. Började med en liten blomma på höger skulderblad, sen något lite halvfint hjärta med random saker runt nere på svanken. Men när hon la sig så jag kom åt magen, då spårade det ur. Ni vill inte se hennes mage. Ett ganska fint märke (som jag tyvärr misslyckas med att rita) runt naveln. Sen en stor droppe runt det. Men vad hör till en tårdroppe om inte ett öga? Så jag ritar ett öga och sen har allt spårat.
Ritade också en liten flicka på hennes midja. Den blev hyffsat bra i alla fall.
När vi väl var klara med vårat ritande insåg vi att klockan närmade sig 6.00, så vi bestämde oss för att sova.
Efter många om och men hamnade vi med våra nakna och nedklottrade kroppar under samma täcke, och vi låg där och fnittrade ett tag innan vi äntligen lyckades somna.
Och nu ligger den vackra kvinnan där i min säng och halvsover. Vi ska snart in i duschen så jag ska nog gå och försöka väcka henne så vi tar oss in till stan någon gång.


Så nu vet ni allt om min underbara natt..... nu ska jag gå och väcka Jenny


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards