Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Ämmäh - 16 februari 2010 19:30

Vad är det egentligen jag söker i ett förhållande?
Jag har funderat så mycket på det, och kommit fram till lite olika saker...
Jag vill kunna vara ganska fri. Inte ett helt öppet förhållande, men inte så låst att man inte kan vara utan varandra i fem minuter.
Jag behöver kunna ha min ensamtid, eller umgås med mina vänner utan att han/hon är med. Eller.. Han/hon får gärna vara med, men jag vill kunna ha kvar min relation till andra. Inte att personen i fråga är så extremt svartsjuk att han/hon till exempel inte vågar släppa iväg mig till Skellefteå över helgen, för där har han/hon ingen koll på vad som händer.
Lita på mig helt enkelt. Precis som jag skulle lita på honom/henne. Man måste kunna lita på varandra, blir så jobbigt annars!
Jag tror jag är asexuell.... eller.... jag vet inte..... jag har lätt att älska, men svårt att bli kär på riktigt.
Funderar på att satsa på det som evetuellt är på gång mellan en och jag.... men det känns inte jättesäkert...
Funderar allvarligt på att göra som min älskade Jenny och vara singel ett år och sen bara satsa på tjejer. Jag har ju trots allt bara 6,5 månader kvar... Till efter sommaren helt enkelt. Det kan väl inte vara så svårt? Eller?
Vi får se..... Ta dagarna som dom kommer...

Ojoj, tänker för mycket -.-'
Och skriver självklart ner allt här.... lol


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards