Alla inlägg den 17 juni 2010

...

Av Ämmäh - 17 juni 2010 22:52

Ska man våga?

Kan man släppa någon nära, som tidigare alldeles tydligt valt någon annan?

Men där gick det inte riktigt rätt, och då passar det att koma krypande tillbaka...

Och så naiv som jag är kommer jag garanterat släppa in honom igen och bli lika sårad en andra gång.  

Om inte annat kan man ju isolera sig igen... Men det leder aldrig till något bra!

På grund av senast är jag off typ hela tiden. Hör inte när folk pratar med mig. Måste alltid ha iPod och hörlurar med, utifall att jag blir ensam och börjar tänka. Kunna he på högsta volym och isolera från omvärlden.

Vem som än uppfann musiken; tack! Det har räddat mig. Utan musiken skulle jag bokstavligt talat vara ett lik nu. Den får mig att sluta tänka, den får mig att må bra. Tills den här perioden är överkommer iPoden vara mitt liv.

Jag ska nog undvika ett förhållande. Det drar bara ner en i skiten om igen.

Ja.

Vi struntar i det.

Av Ämmäh - 17 juni 2010 22:46

Låt mig

vara annorlunda än du

Låt mig sola mig i mörkret

finna nöjen

på andra platser

och frukta trygghet

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards