Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Ämmäh - 26 juni 2010 18:04

Kom just hem från stugan där jag varit över midsommar.

Mycket fint och helt underbart att vara där, om än bara för en dag. Ska tillbaka senare i sommar också, och då ska kanske syster följa med också.

När man kommer hem därifrån är man alltid minst hundra myggbett rikare, men jag hade hellre varit utan.

På själva midsommardagen gick vi över till min kära fars kusins gård och klädde och reste majstången. Musik och dans och allt som hör traditionen till blev det, och sedan fika med jordgubbstårtor och allt. Det kändes precis som när man var liten.

Har även lyckats komma in i män som hatar kvinnor (bestämde mig för att läsa boken, men kom aldrig in i den från början) och tycker att den faktiskt är sjukt bra. Älskar filmerna, så kände mig tvungen att börja läsa böckerna också, och vad passar då bättre en regning sommarkväll än att sitta inne och läsa?


Nä, nu ska jag gå och fika lite grann, bullar passar alla tider på dygnet!!


Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards