Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Ämmäh - 22 maj 2011 10:18

Igår var det kulturnatta. Mycket mysigt.
På fredagkvällen kom systeryster hit för att umgås och för att jag har närmare in till stan än vad hon har. På lördag morgon fick vi vakna typ... Halv elva, vi skulla ta bussen tjugo i tolv och skulle hina fixa en del grejer innan dess. Halv ett dansade systeryster första gången och sen halv två dansade hon igen. Duktig flicka. Sen hände det typ ingenting förrän klockan åtta då jag själv skulle stå på scen. Vi körde AC/DC's låt It's a long way to the top if you wanna rock'n'roll, och det gick asbra. Alla ver phett peppade. Sen direkt efter det fick jag i princip springa ner till hanmis så jag skulle hinna se Dirty Institution, världens finaste Lena och Fridas band. Dom var så duktiga!
Sen gick vi i lugn takt upp till Döbelns park för att lyssna till Death Maze, därmin kära bror spelar trummor. Träffade också en mycket trevlig person där efter spelningen.
Efter det så for jag, systeryster och Filip hem till mig, bäddade i ordning och däckade ganska fort. Nu har Filip och Johanna åkt hem till sig och jag ska ägna dagen åt att städa och plugga. Inte så peppad, men det måste göras!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards