Alla inlägg under augusti 2012

Av Ämmäh - 23 augusti 2012 22:15

Day 11 - A picture of something you hate.

 

 

 

Krig. Så jävla onödigt.

Av Ämmäh - 22 augusti 2012 20:44

Nu börjar det kännas riktigt verkligt. Hela grejen med att man gått ut skolan och är arbetslös. Bror började skolan idag och jag sov till tio, låg kvar till halv tolv. Det känns nästan lite jobbigt. Inte få umgås med klassen på samma sätt längre. Inte gå till skolan. Har noll rutiner. Jag behöver rutiner. Nu. Nyss. Men det är väl bara att skaffa sig några. Kommer dock att ha mer rutiner än nu går jag upp, nu äter jag och nu går jag och lägger mig utan något annat som är återkommande. Gör ju inget på dagarna heller så blir inte så hungrig.... Hm.. Måste hitta något att göra, snart. Blir väl lite roligare när japanskan drar igång den 11/9, finns något att göra i alla fall. Typ två timmar om dagen. 8-10 timmar i veckan räknar dom tydligen med att man lägger ner. Lär väl bli lite mer kanske när det inte finns något annat, men då blir jag ju duktig också!

Nu svammlar jag på lite, men kände för någon form av uppdatering.
Ska nog ta mig upp och käka varma mackor och dricka te eller nåt, galet ont i halsen! Sen se på film halva natten, har ju inget att vakna till förutom ett tomt hus.

Fast jo! Jag ska ju träffa Johanna imorn! Henne har jag inte träffat på en evighet, men den sötan har ju flyttat norrut nu så det får bli oftare!
Nej. Macka var det!


 


 

Dagens sjukling


Av Ämmäh - 22 augusti 2012 16:30

Day 10 - A picture of your favorite sport or favorite athlete.

 

Nu är ju inte jag någon sportmänniska men... 

 

 

 

Bågskytte, den mest avslappnande sport jag någonsin hållit på med.

Av Ämmäh - 21 augusti 2012 20:30

Day 09 - A picture of the person who has gotten you through the most.

 

 

 

Hon har fått mig genom allt. Den alltid lika underbara Jojje.

Av Ämmäh - 20 augusti 2012 16:15

Day 08 - A picture that makes you laugh.

 

 


Av Ämmäh - 19 augusti 2012 23:28

Lyssnar på den här underbara låten, blev typ rädd första gången jag hörde den men nu bara älskar jag den. 


Av Ämmäh - 19 augusti 2012 11:15

Day 07 - A picture of you and someone you'd be lost without.

 

 

 

Min familj. Pappa är tyvärr inte med men någon måste ju fota! Skulle vara helt förlorad utan släkten!

Av Ämmäh - 18 augusti 2012 23:45

Day 06 - A picture of a person you’d love to trade places with for a day.

 

 

 

Så vacker och älskar henne som skådis. Anne Hathaway, i have a huge girlcrush on you!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards