Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Ämmäh - 4 februari 2012 23:14

Igår så var det filmkväll på lokalen med UNF och vi körde Toy Story filmerna. Mycket nytt folk och allt som allt var vi cirka 20 pers där. Väldigt trevligt var det.
Har inga bilder därifrån så kan väl bjuda på den senaste bilden som togs på mig på lokalen




Jag frös så Denise klädde mig i filtar.



För tillfället sitter jag i sängen med Anneli bredvid mig och hon har kobajs (aka henna) i håret. Hon fick det sista i min förpackning då jag ändå beställt ny som kommer snart och hon ville testa att färga med det. 
Nu ska jag ta tag i klädhögen. Som vanligt med min kära händer saker lite spontant och även senare än tänkt så det blir nog att lägga sig sent som vanligt. Underbart!

Av Ämmäh - 4 februari 2012 16:57

And i want it now


Sommar

Sol

Festivaler

Ett liv



Det är så galet kallt nu. Kallaste dagarna på hela vintern. För tillfället har vi minus 24, imorse minus 28. Men man ska väl inte klaga. I stugan var det minus 40. Jag längtar efter sommaren. Nej, nu ljuger jag. Sommaren är för varm. Hösten däremot, den längtar jag efter. Precis lagom temperatur. Och så vackert när solen är framme. Har insett att jag inte hör hemma i Sverige egentligen. Vintern är alldeles för kall, och sommaren alldeles för varm. Men det spelar väl ingen roll, far jag någon annanstans så är det väl garanterat samma problem. Fast antingen eller. Får skaffa ett jobb där jag kan byta del av landet beroende på årstid så jag kan vara i södra Sverige på vintern, dom har lite högre temperatur, och norra på sommaren, vi har lite lägre. Shit, jag är så tråkig att jag babblar på om vädret... Men å andra sidan är det mitt största problem just nu, och det är väl bra? 
Finaste Anneli kommer ikväll och äter tacos, sen ska hon hjälpa mig gå igenom en klädhög med kläder jag inte använt på år och dar, se om något är värt att ha kvar.


 


I sommar ska vi äntligen träffas, och jag längtar så otroligt mycket.


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards