Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ämmäh - 21 februari 2012 20:18

...och blivit påkörd av långtradare.
Dock bestod dessa av plastpinnar.

Var på halkbana idag, och det är en av de roligaste saker jag gjort måste jag säga! Galet kul att halka runt. I alla fall under de kontrollerade former det ju faktiskt är på en halkbana, kan tänka mig att det inte är i närheten av lika roligt att halka runt när det väl gäller. Men det var ju det vi var där för att lära oss, att hantera sådana situationer. 
Så nu är det inte mycket kvar innan körkortet. Det är riskettan, lilla uppkörningen, teoriprovet och slutligen uppkörningen. Skulle kunna klara det innan sportlovet om jag hade enbart det och skolan, men nu har jag ju inte det. Har även ett jobb och en plats som föreningsordförande som måste skötas så det blir nog inte förrän efter sportlovet. Men till påsk är det nog fixat om jag väl tar tag i det och pluggar lite nu på lovet till teorin, för körningen sitter galet bra, det är bara teorin som är jobbig. Jaja, det ska nog gå bra. 
Nu ska jag försöka få lite naturkunskap undangjord så jag klarar det provet på torsdag.


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards