Alla inlägg den 15 april 2012

Av Ämmäh - 15 april 2012 20:46

Fixat ett par bilder bara för att jag kan och är egocentrisk och älskar mig själv. Eller så är jag bara bekräftelsekåt?

Eller lite av varje elelr inget av det. Hm, tål att tänkas på.


Anyways, blev nöjd med håret idag och ser inte ut som en död ko i ansiktet, känns positivt!!


   



Och klädvalet är jag faktiskt nöjd med. Mycket bekvämt men ändå fint.




Syns inte riktigt på bild, men på två-tre månader har man då gått ner sådär en 6 kilo. Utan att ändra vare sig kost eller motionsvanor. Fortsätter det så ska jag fråga läkare vad som är fel för börjar bli lite rädd att kroppen har slutat ta upp näring som den ska. Men man lever ju så nånting måste ju fungera fortfarande! 


Nu ska jag fortsätta på PA100 och hoppas på att få det klart nån gång så man får fara på DÅM nästa helg. 


Over and out! 

Av Ämmäh - 15 april 2012 16:42

Nu har min kära släkt varit här och firat min födelsedag en dag i förskott. Fick en elvisp av min farmor, börjar kännas att man blir gammal och snart flyttar hemifrån! 

Så imorgon blir man då nitton. Nitton fucking år!

Sista året som tonåring. Sen börjar vuxenlivet på riktigt. Fast det gör det ju typ om bara några veckor, studenten tas ju nu i vår. Närmare bestämt den 12 juni. Shit vad tiden går.
Så nu är det bara att slänga ihop PA100, alla sista uppgifter, sista passen på jobbet. 
Kom igen Emilia, sista rycket nu!

Sen börjar livet!


Slänger nog upp en bild senare för är ganska nöjd med hur jag ser ut idag.... Men så länge så får det vara denna som är helt orelaterad med något alls;

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards