Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ämmäh - 22 april 2012 22:59

Så är man då hemkommen från Lycksele där vi hade årets distriktsårsmöte. Det var mysiga människor där och grymt skönt att komma hemifrån ett tag, slippa tänka på allt som är här. 
Fick träffa finaste Elin igen för första gången på typ nio månader, helt sjukt att man aldrig träffas trots att hon bara bor 12 mil härifrån! Och ja, det är bara i min värld. Man får lite nya perspektiv när man varit tillsammans med någon som bor 100 mil bort. 

Och Conny, Nina och Laura fick jag också träffa, väldigt sällan man träffar dom där Skellefteborna! Fick även ett par nätter bredvid Nicole, helt underbart, vi får aldrig någon tid för varandra så vi smet iväg lite (eller dom andra satt i köket och vi dansade där vi sov.. Ingen riktig smitning kanske då vi blev lämnade för "maffia"..) 
Fint möte var det också, även om det var långt som satan, men det är väl bra för då diskuterar vi ju faktiskt igenom saker och ting ordentligt innan vi tar något faktiskt beslut. Och fina Nicole blev då distriktsordförande för året, det kommer hon klara grymt bra! 

Älskar att det går tåg numera! Dom har gratis internet, så kunde sitta på skype hela vägen fram och tillbaka. Och framför allt pottermore! För alla Harry Potter fans därute rekommenderar jag sidan starkt!

http://www.pottermore.com/



 


Har varit medlem sen kanske i torsdags och är verkligen fast! Helt underbart, längtar tills storylinen till Hemligheternas kammare kommer! Kommer säkert bli klar med den också på typ en dag eller så, men fortfarande, så underbar! 


Har ju även skaffat mig nya glasögon, dom gamla kunde jag knappt se något på sju meters avstånd. Satt längst fram i klassrummet och såg inte vad lärarna skrev på tavlan, så var tvugnen att köpa ett par i rätt styrka att byta av linserna med. Och måste säga att jag älskar dom! Bekväma, fina och framför allt; rätt styrka! Jag ser vad jag håller på med, helt underbart!


Dom är typ skogsgröna men det syns inte riktigt på en dålig mobilbild.

 


Så nu sitter jag här, med nya glasögon, min älskade batmantröja från Skottland och ett par Hello Kitty-lurar och ser totalt retarded ut för jag är så trött efter helgens aktiviteter. Så ska nog försöka ta mig i säng nu!!


Over and out!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards