Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Ämmäh - 10 februari 2013 00:56

Ångest är inget ovanligt för mig. Men den brukar inte vara så farlig. Ganska lätt att kontrollera. Har en konstant gnagande känsla i magen, jag tänker knappt på det längre. 
Men ikväll var det annorlunda. Har aldrig varit med om liknande tidigare. 


Känslan av en hand som tar tag i hela magen och bara trycker, trycker, trycker, så hårt det går. 

Känslan av att inte kunna andas ordentligt.
Känslan när tårarna bara inte går att stoppa.
Känslan av att skaka okontrollerat.
Känslan av ångesten som tar över.

Jag hatar den. Verkligen hatar.


Händerna småskakar fortfarande lite.

Det värsta med det hela är att jag inte vet varför. Plötsligt var den bara där. Och jag försökte verkligen få min kropp att inse att det finns ingen anledning, men det struntade den i. 

Jag hoppas att det var en engångsföreteelse.




Ingen tvingade dig att läsa.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards