Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Ämmäh - 28 februari 2013 19:59

Min rygg dödar mig. Okej, det var en överdrift. Men det känns nästan så.
Igår lyfte jag massa böcker från en hög hylla och ner i flyttkartonger, det tog som satan på ryggen. Imorse var det svårt att gå ur sängen, inte av trötthet utan av smärta. Och idag har jag knappt kunnat sköta mitt jobb då jag knappt kunnat stå, böja sig ner var inte att tala om. Kunde nästan bara sitta på min stol. Om någon behövde hjälp drog jag mig för att resa mig. Tur att det är just torsdagar mamma är med mig i biblioteket hela dagen, hon fick göra typ allt som hade med låga höjder att göra.
Så det var en såndär dag då jag kände att nej, det här är inte värt. Skjut mig på fläcken istället för att plåga ihjäl mig ungefär. Men det går ju över så småningom, känns bättre redan nu om man jämför med imorse, så det är nog ännu bättre imorgon hoppas jag. 

Nu; Dusch!

Sen kämpa med detta, som alltid..

 



 


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards