Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Ämmäh - 16 augusti 2013 17:11

Jahapp.

Typ hela mitt liv är ihoppackat, antingen i väskor eller i flyttkartonger. Väskorna ska med, kartongerna ställs i förrådet.

Om ett dygn sitter jag i bilen påväg mot södra Sverige. Vi övernattar hos min moster där, och om två dygn, då kommer jag att ha kommit i ordning i mitt nya rum på Wendelsberg.
Känns ganska galet, som om det vore igår jag skickade in ansökan och bara hoppades på att få komma in. Nu står jag inför ett år som troligen kommer bli ett av de mest roliga och händelserika i mitt liv. Jag har sagt hejdå till de närmaste av mina vänner och jag har sagt hejdå till släkten. Nu är det bara att åka de fjorton timmarna och bära väskorna till rummet, säga hejdå till mor och far utan att gråta och så komma igång!
På måndag träffar jag hela min klass för första gången, och det känns helt magist spännande att få lära känna en helt ny klass. 

För att citera en av mina favoriter; I'm nervoucited!

Lite nervös inför allt det nya, men samtidigt alldeles uppe i varv! Hoppas på att kunna somna ordentligt ikväll, för imorgon senast klocken sex på morgonen rullar bilen söderut. Åååhh!! Det här kommer bli så bra!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards