Alla inlägg den 16 november 2009

Av Ämmäh - 16 november 2009 00:45

Idag så var det.... kul^^
Underbar skoldag, fattade för en gångs skull något på datakunskapen "vilket är ovanligt" och ba woohoo 8D
Sen på kvällen for jag, tillsammans med denise och nicole, på UNF-mötesgrejs. Junis hade nån sorts teatergrejs innan, så vi gick och köpte fika på ica gourmet. Det första som händer när vi kommer är in är att Denise utbrister: "Är inte det här typ systemet?" och vi ba garvar ihjäl oss för hon är så söt^^
Sen vandrade vi tillbaka till lokalen och satt där och fikade, körde lite fotleken innan vi satte oss ner och pratade om det vi skulle prata om^^
Skolbesök och sånt denna vecka och nästa. Ska vara på grubbe på tisdag så jag ba "jag tar ledigt, jag måste på grubbe!" *min gamla skola* Och så blir det. Ska få tag i Erik Kohl imorn och fixa så jag får min ledighet^^
Och nu sitter jag med tröttsvidande ögon *somnade nästan på bussen hem* och ska sova^^
Så godnatt alla små söta

Oyasuminasai!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards