Alla inlägg den 23 november 2009

Av Ämmäh - 23 november 2009 21:15

IDAG SÖG.

Första timmen; Idrott. Jag ba jaah jag kan vara meed *byta om* sen ba nejjjont i halsen ;__; och sen bar *feber* sen säger läraren "du ska nog bara ta det lugnt idag om du har feber och ont i halsen" vilket betyder att jag inte ens får gymma ;__;

Andra timmen; Svenska. Ursch. Jag är INTE förtjust i min lärare. Min novell blev söt *iaf innehållet även om den inte är så bra skriven* och nu måste den vara helt färdig till på fredag. Alltså; rätta, rätta, rätta

Tredje timmen; Datakunskap. Läraren är en äckelkäring och jag hatar henne. Jag orkar inte göra nåt för vi gör i princip samma sak varje gång. Fucking excel. TRÅK!

Sista timmen; Matte. Som vanligt räknade man inte särskilt mycket. Bara satt där som typ "hej kom och hjälp mig" tills vi slutade.

Sen har jag flöjtlektion en timme efter vi slutar på måndagar, så jag får inte komma hem normal tid heller, utan ska sitta på skolan en och en halv timme till ;__;


MEN NU.
Är det mys. Sitter på golvet hemma hos jojje och småfryser lite. Är grymt hungrig så smiter nog upp och snor en macka snart :o
Skulle räkna matte nu då det är nationella i matte A på torsdag... men det blev inte^^ Kanske senare.. :p
Nu ska jag klaga lite på den söta uppe i sängen så jag får en macka (a)

Baibai folks!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards