Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ämmäh - 11 december 2009 19:45

Insåg just att jag är en FÖREDETTING!!!!
Jag går inte musikklass längre :o
Vilket betyder ungefär att man går på alla musikklasskonserter och sitter då i mittgången och får komma och ställa sig i kören på sista låten.... Det är nästan lite sorgligt :o
Men att vara föredetting, det är fan läskigt :o

Av Ämmäh - 11 december 2009 19:30

Jag somnade nästan i duschen imorse O.O
Har haft problem att fokusera hela dan :o
Och min dator är damp och stängde av sig själv utan anledning två gånger på en kvart O.O let's kill daah computer


Ramlade in på bibblan efter skolan idag, och stötte på massa trevligt folk. Hittade en bok jag väntat på att få läsa i flera månader *woohoo*. Hade så svårt att fokusera och hålla mig på fötter att andré kände att han behövde stå bakom mig ibland för att jag inte skulle falla :o Det var kul^^
Tog en tidigare buss än planerat, annars hade jag aldrig kunnat hålla mig vaken hela vägen hem :o

Så nu sitter jag här, och planerade att sova fast det blev inte riktigt så xD


Gick för övrigt runt i pyjamas hela dan idag ^^ Det var sjukt skönt, måste göras om!



Nä, nu ska jag nog försöka få mig en powernap i alla fall^^

Bye cruel world!

Av Ämmäh - 11 december 2009 08:15

Jag är arg jättejättearg som en varg som är suuur
Arg jättejättearg som ett odjur som har ätit citrooon
Jag är arg som en explosion
Men när jag vrålat min melodii så har ilskan i mig dragit förbiiii

SuperSuraSunkSara/SuperSnällaSilverSara = IIDOOOL <3333

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards