Alla inlägg den 26 december 2009

Av Ämmäh - 26 december 2009 20:15

Sitter här och lyssnar på Shinedown. Dom är sjuuukt bra. Tack för tipset hanna!


Vi har en tradition i min pappas familj. Varje år på annandan åker vi till farmor och farfar och äter tunga.
Jag tror vi är två stycken kvar som håller fast vid att tunga är äckligt och äter annat istället.
Det är riktigt mysigt att vara där. Träffa hela pappas familj samlad. (inte hans halvsyrra då men..) 
När dom flyttar vill jag ha deras lägenhet. Den är jättefin och ligger bra till.
Fick ett par nätstrumpor av min farmor, hon sa att hon använt dom en gång och aldrig kommer göra det igen.
Där sparade jag lite pengar som man kan lägga till sparande istället!
Hon sa också att om hon haft kvar sina gamla balletklänningar hade jag kunnat få dom, dom borde nog passat.
Hon har bra koll, min farmor! Hon vet vad jag gillar för kläder och allting. Hon är helt otrolig!
Tyvärr så hade hon inte kvar sina gamla balletklänningar. Det var alldeles för länge sen hon dansade.
Hade dock gärna velat ha dom om dom passat.


Någon gång i mellandagarna tänker jag faktiskt ge mig ut och försöka hitta något på mellandagsrean! Typ lycka till, det kommer vara fullt överallt!
Jaja, man får väl hoppas på det bästa helt enkelt

Nu ska jag gå och se film och tigga lite godis av mamma.



Bye cruel world!

Av Ämmäh - 26 december 2009 00:45

Jag har absolut inget viktigt att säga. inget av värde för andra i alla fall.

Jag älskar dig så otroligt mycket, finns inga ord <3

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards