Alla inlägg under januari 2010

Av Ämmäh - 24 januari 2010 10:30

Grattis till min underbara mamma som fyller 45 idag!!!

Av Ämmäh - 24 januari 2010 00:15

Jag och min älskade mor for idag ner på stan och åt på subway och gick på bio.
Vi såg Sherlock Holmes, och jag måste säga att den är bland dom bästa filmer jag sett!!
Helt underbar story!
Lagom mycket spänning, lagom med romantik, underbara kläder!
Jag rekommenderar alla att se den ^^

Jag langar trailern :]






Nä, nu ska lilla mig sova så jag orkar upp och gratta mor min imorgon (eller blir det idag..?)


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 22 januari 2010 18:45

Idag for min far och min bror till stockholm.
Alltså; jag får ha mamma för mig själv i helgen! :'D
Idag åt vi sushi och hade kul åt det ^^ Jag älskar sushi!! <3
Lite senare ser vi förmodligen någon chickflick, det får vi nämligen oftast inte när pojkarna är hemma :p

Imorgon ska vi äta på stan och sen gå på bio och se på Sherlock Holmes.
Jag vill mest se den för kläderna, men den verkar ha en bra story också ^^

På söndag fyller mor min år, så då kommer min moster och kusin över och käkar tårta.
Det kommer också bli mysigt, jag tycker om att träffa släkten^^ *dock inte alla på en gång -.-'*


Jag älskar att ha ensamtid med min mamma. Alla verkar typ.. ogilla sina föräldrar i tonåren, men jag känner att jag behöver dem mer än någonsin just nu :o
Så jag blir glad så fort jag får en stund med dom.

Så därför planerar jag att avsluta detta inlägg och gå och ge min mor en stooor kram :]



Bye cruel world!

Wei

Av Ämmäh - 22 januari 2010 11:30

Sitter här i midgårds mysiga kafeteria och väntar på att min nästa lektion ska börja.
Musikdator.
Vi har prov i Reaper och det kommer gå åt helvete eftersom jag aldrig ordentligt lärt mig det.
Förra lektionen var piano, och jag typ älskar våran nya pianolärare. Han är totally awesome!
Sjukt bra lärare.


Öppet hus igår. Det var ganska intressant.
Hade piano och musikdator.
Fick agera lite guide för en kille som funderade på att söka också.
Men det gick ju som det gick.
Jag är dålig på att vara guide.


Nej, nu ska jag vandra iväg till min lektion och faila på provet.


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 21 januari 2010 14:30

Jag är... yr...

Sitter på stadsbiblioteket med Caao, Nina, Nicole, Lucas och Sebbe.
Gick med tung väska från midgård..
Satten mig ner i en soffa här och sen var det typ "hej jag är yr".
Jag känner att jag inte kommer kunna gå rakt på ett tag.
Vi har öppet hus ikväll *suck*
45 minuter musikdator och 45 minuter piano.
Det kändes inte bra idag. Men måste man så måste man.
Ursch. Nu ska jag fly undan Lucas som har kidnappat Ninas kamera.



Bye cruel world!

Av Ämmäh - 20 januari 2010 20:45

Kom nyss hem från NTI
Sjukt underbart ställe!
Massa trevliga människor
Och tim är INTE läskig. Han är bara konstig på ett väldigt.... creepy... sätt (a)
Jag trivs alldeles för bra i den där miljön
Om dom hade program som intresserade mig mer så hade jag LÄTT gått där
Jag ville typ aldrig gå därifrån ;__;
Men nu ska jag sova... det tar på krafterna att bli omkringslängd


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 17 januari 2010 20:15

Var igår på filmkväll hos rebecka^^
Vi såg typ.... Saw 1 och två och så american pie band camp och sen lite scrubs^^
Massor med trevliga människor och mysmysmys hela natten lång
Det fanns dock en nackdel
Man sover inte så mycket
Tror inte jag somnade förrän runt fyra-halv fem nån gång....
Och vaknade flera gånger
For med kvart över tio bussen hem, annars gick det inte någon förrän 18.20
Söndagar </3
Menmen, sitta på bussen i en och en halvimme med adrian = diskutera lite random saker sen sätta igång musik och sova lite :]
Fick kaffe när jag kom hem.. Men nu är tröttheten tillbaka
Funderar på att somna och sova i hundra år or something.
Aja, det var lätt värt det
Hade den underbaraste kvällen på länge
Tack för att jag fick komma <3
Puss på alla :]

Av Ämmäh - 16 januari 2010 01:00

Vad lär man sig av att titta på Star Wars-ettan?
Jo, att Yoda är jävligt söt när han pratar
Jar Jar Binks är heeelt underbar och skillad i sin klantighet
Och don't mess with the Obi-wan Kenobi when he is pissed off.



Vad lär man sig av att kolla på en som man inte kommer ihåg vad den heter?
Jo, att det faktiskt är möjligt att det funkar trots arton ungar xD



Vad lär man sig av att lägga sig sent, sova dåligt och sen gå upp tidigt?
Jo, att man blir jävligt trött.



Jag planerar nu att avsluta detta inlägg och gå och lägga mig




Bye cruel world!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards