Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Ämmäh - 13 oktober 2011 19:31

Efter skolan idag skulle jag in till stan och gå på apoteket.
Fick igår veta att jag numera ska ta Pulmicort varje morgon och varje kväll och Bricanyl innan ansträngning. 
Det kallas astma och suger hårt. Och är dyrt.
Om tre månader ska jag tillbaka till vårdcentralen så ska dom kolla om mina värden blivit bättre. 

Mina vackra mediciner. Hoppas verkligen att dom funkar.


Sebbe hade inget att göra så han hakade på till stan. Väl där kom jag på att jag måste köpa svarta strumpebandshållare, så sprang runt och letade.

Vi hittade inga, men det blev en del söta bilder




Vi hittade en söt hatt som Sebbe fick ta på sig   


 

Vi hittade också en mycket söt tröja, funderar allvarligt på att köpa en sån. Tecknet betyder "kärlek".


 

Strumpebandshållare = Underklädesbutiker. Vi hittade en stol att sitta på en stund.
Jag tycker Sebbe hör hemma bland underkläderna. 

Av Ämmäh - 13 oktober 2011 10:15

Kopplade in telefonen i datorn och insåg att jag hade bilder på den.
Bara för att jag inte har något bättre för mig så lägger jag upp några här


Fläcken på mitt finger är en liten nyckelpiga som har flyttat in i vårat kök



  

Snodde Oscars (stavniing...?) glasögon, tyckte jag var söt i dom :3



Laura ^^



Elsa, mycket söt liten flicka som jag lärde känna i helgen ^^



Gustav vid sin dator



Och till sist en bild från typ.. igår.. Satt i min säng och kollade på United States Of Tara.
Tredje säsongen kollar jag nu. Lycka att det fanns fler än en!  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards