Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Ämmäh - 1 februari 2011 14:53

Igår fick jag fara hem från skolan på grund av ont. Jag klarar av lite ont, men det är mycket ont och överallt då pallar jag inget. På kvällen mådde jag asdåligt, misstänkte magsjuka. Spydde och höll på så fick vara hemma idag. Första gången jag vaknade runt sju så testade jag att äta, fick behålla det, men mådde fortfarande asdåligt. Andra gången, typ kvart över elva så mådde jag nästan bra. Nu är jag bara hungrig. Vete fan vad det är med mig.

Skulle plugga idag, men orkar inte... Det är illa, har två inlämningar den här veckan och ett prov på måndag som jag inte kan något till då min förra lärare är ett as och jag bytte lärare igår.

Jag vet att ingen orkar mina klagoinlägg, men jag bryr mig inte. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, den här bloggen är till för mig. Jag vill klaga, och då gör jag det.

Jag fann idag en ny kärlek även om jag tyckt om henne väldigt länge. Anne Hathaway. Hon är grymt vacker. Så jag lämnar er med en söt bild på henne.
Denna bild är numera även bakgrunden på min dator. Vackra kvinna.


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards