Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ämmäh - 2 februari 2011 15:23

Satt och funderade lite nu när jag kollad eigenom gamla bilder och insåg att fan vad olika färger jag haft i håret! Så bara för att jag kan tänker jag räkna upp dom nu ^^

Få se... Naturligt är jag då brunett. Sen har jag varit rödhårig, tredje omgången nu. Olika nyanser varje gång. Sen har jag varit svarthårig i flera omgångar också. Sen blond. Och lila har jag varit också en gång. Sen svart/rosa, blond/svart, blond/rosa och svart/röd. That's pretty much it tror jag. Lite bilder på dom olika kanske?


                           



Någonstans har jag en jättefin från när jag var svart/blond, men kan inte hitta den....

Av Ämmäh - 2 februari 2011 15:09

Inte för att jag inte trivs med hur jag är nu, men satan vad jag saknar mitt gamla blonda jag ibland.

Hittade just den här bilden och insåg att jag faktiskt var ganska söt som blondie.


 

Undrar vad som hände med dom där strumpbyxorna.... Hm.... Oh, right. Naglar.

Av Ämmäh - 2 februari 2011 14:55

Detta är en kvinna jag måste se live innan jag dör. Sjukt underbar röst, sjukt underbar musik och hon verkar dessutom göra sjukt underbara liveframträdanden!

Kolla bara!


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards