Alla inlägg den 6 april 2011

Av Ämmäh - 6 april 2011 19:40

Jag vet att alla inte tycker det, men någon gång då och då är det extremt gott med ett tuggummi. Det kan vara för att man har hemsk smak i munnen på grund av skollunchen eller för att man tror man har dålig andedräkt eller för att man helt enkelt vill ha något att tugga på. Men så har vi dessa hemska varelser som inte lärt sig att man tuggar med stängd mun.
På bussen idag var det en kille som tuggade tuggummi, vilket inte hade gjort mig något om han inte suttit i princip mitt emot mig och tuggat med vidöppen mun. Det är vidrigt! Dom tror att dom är så tuffa, men det ser ju bara fånigt ut, har dom itne sett hur andra ser ut? Att tugga med öppen mun i allmänhet är vidrigt, oavsett vad man tuggar på. Men att sitta på en jävla fullsatt buss och tugga tuggummi med vidöppen mun tar fan priset. Eller nej, fisk med potatis och sås är värre. Men annars så. Han satt där och tyckte att han såg så cool ut, det syntes på hans ansikte. "Fan vad cool jag är när jag sitter här och ser mallig ut och tuggar med öppen mun, aldrig att jaga kan se fånig ut då!" Eller så kan du det. Satan vad irriterad jag blev. Usch.

Och på tal om småflickor och wienerbröd så diskuterade jag singellivet alldeles nyligen med någon jag knappt vet vem det är. Han hade nyligen blivit singel igen och jag påpekade att det skönaste jag vet är att vara just singel. Har varit det i drygt ett och ett halvt år och det är så skönt. Jag kan göra lite vad jag vill utan att någon blir svartsjuk. Jag kan hålla mina kompisar i handen, jag kan pussa på dom osv. Okej, någon kanske blir svartsjuk, men inte vad jag vet, och inte som jag egentligen behöver bry mig om då jag inte lovat någon att vara den trogen.
Men nu har det som sagt gått ett tag och visst skulle det väl kunna vara mysigt med en lite pojke eller flicka att hålla om, som är min och ingen annans. Som älskar mig så som jag älskar den. Men det är inte så att jag letar, det känns phett onödigt. Letar man hittar man aldrig, men man skulle kunna kalla mig öppen för förslag.

Och med dom orden lämnar jag er för en dusch, so much better.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards