Alla inlägg den 25 april 2011

Av Ämmäh - 25 april 2011 19:18

Ganska så skönt att vara hemma igen, sova ensam och så vidare xD


Så... Ni är säkert jättenyfikna *inte* på vilka av mina mål jag lyckades uppfylla.


[ ] Sova galet länge på mornarna - Funkade inte så bra då vi sover fyra i samma rum och köket är i samma rum. Föräldrarna går upp tidigt och drar gardinerna från fönstretnoch börjar stöka med frukost. 

[X] Sticka klart handledsvärmarna - Done! Den högra blev mycket bättre än den vänstra...
[/] Fixa dreads (lillebror som gör dom) - Vi har börjat, men det är drygt hälften kvar. Vi sätter oss ikväll och jobbar på det och jag hoppas dom är klara innan veckan är slut.

[/] Plugga till japanskaprovet - Har lyckats sitta lite grann, dock kan jag ingen kanji och har inte pluggat glosor.

[X] Sitta och läsa - Har jag lyckats med. Läste ut en bok och började på en annan. Känns bra!

[/] Promenad på minst en halvtime varje dag - Promenerade kanske hälften av dagarna, men det var på mer än en halvtimme varje gång så...

[ ] Köra skoter (om det finns tillräckligt med snö kvar) - Nästan ingen snö kvar och det var i princip öppet vatten. Ingen skoterkörning för min del!

[X] Vara ute så mycket som möjligt när vädret tillåter - När solen väl tittade fram och det blev varmt nog så satt jag ute och läste och var ute och bara satt ochh njöt av solen. Mission accomplished.


Så. Där var mitt söta lov, nu ska jag göra lite japanska innan vi fortsätter med dreadsen.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards