Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ämmäh - 10 april 2011 15:44

Har just lämnat in ett arbete och känner inte för att plugga mer. Har absolut inget bättre för mig så jag gör en sånhär fånig lista ^^


1. Hur gammal är du om fem år? 23 år
2. Vem var den sista du träffade? Mamma, pappa, lillebror
3. Vad lyssnar du på nu? Nomy
4. Vad åt du till middag? Inte ätit det än idag, men tacos igår
5. Vem ringde du senast? Mamma ^^
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ingen aning, raderar alltid direkt jag skickat så det är borta
7. Var är dagens planer? Sitta hemma och eventuellt plugga lite till nationella
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika, är det mycket jag behöver få sagt så ringer jag
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Lyckligt gifta sedan snart arton år
10. När såg du senast din mamma? En timme sen eller nåt
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna :'D
12. När vaknade du idag? Kvart i elva typ
13. Har du någon gång hittat en katt? Tror inte det
14. Vilken är din favoritplats? Sängeeen :'D (inte att misstolkas)
15. Vilken plats föredrar du minst? Idrottshallen ;__;
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning :o
17. Vad skrämde dig som barn? Ingen aning :o
18. Vem fick dig att skratta senast? Troligast lillebror, han är duktig på att få mig att skratta xD
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Pretty much ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika beroende på vem jag sover med eller hur kallt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre :'D
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, och bara en stad också ^^
24. Har du någon gång spytt på fyllan? UNF
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tjocksockaaar 8D
26. Är du social? Ibland så
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte :o
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skaffa lägenhet, körkort och bil 8D och lägga bort det mesta i sparande (inte det vanligaste svaret från en flicka på snart arton kanske men... xD)
29. Tycker du om Kinamat? Njaaa... Nej.
30. Tycker du om kaffe? Jodå, men har ändå typ slutat dricka det
31. Vad dricker du till frukost? Te, juice eller o'boy
32. Sover du på någon särskild sida? Höger, vänster, mage, rygg... Olika 8D
33. Kan du spela poker? Haha nej
34. Tycker du om att mysa? Indeed i do
35. Är du en beroendemänniska? Kanske det :o
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, två pers till till och med
37. Vill du ha barn? Helt klart!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska, lite japanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ingen aning, men borde ha gjort det en gång när jag var liten
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag håller mig till land
41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt som är onödigt :'D
42. Äger du dyra smycken? Jodå
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En bulle :3
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är svårt att säga, men troligast min bror/hela min familj. Vi är störda
46. Välj ett ärr på din kropp? Minimalt ärr vid läppen efter att jag for över styret på cykeln vi 6-7 års ålder.
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte, nån som fanns på telefon sen innan
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Njaa, men mamma har kvar dom x)
49. Flirtar du mycket? Sorgligt nog ja. Jag är en flirtig människa.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min säng ^^
51. Kan du byta olja på bilen? Om någon visar hur man gör så ^^
52. Har du fått fortkörningsböter? Man får inte det på cykel ^^
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med Dödgrävarens dotter av Joyce Carol Oates just nu, nästan slut.
54. Läser du dagstidningen? Japp, annars blir jag uttråkad när jag äter frukost.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopes
56. Dansar du i bilen? Ibland så
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En kompis mobilnummer tror jag
59. När var du i kyrkan senast? Det kan jag inte komma ihåg...
60. Vilka personer utmanar du? Var det en utmaning? Tufft... Ehm... Den som känner för det
Och bara för jag älskar mig själv så otroligt mycket så lägger jag ut en bild på..... grimaserande disneyprinsessor
 

Av Ämmäh - 10 april 2011 15:27

Jag var hos farmor och farfar i torsdags och jag och farmor började som vanligt smådiskutera kläder när hon helt plötsligt säger något i stil med "har jag visat dig dom där kängorna?" och jag har ingen aning vad hon pratar om. Hon går in i garderoben och tar fram dessa helt underbara skor och säger "prova dom, du har väl 37?" jag har 37,5 men provar dom ändå, och dom sitter perfekt!
Min älskade farmor säger att jag får låna dom och ha dom hemma hos mig för hon vet inte riktigt vad hon ska ha dom till, men jag får dom inte permanent.
Gissa årtalet på mina nya älsklingar? 1916! Dom är alltså nästan hundra år gamla och känsliga, så det är verkligen inga vardagsskor, och det sa farmor också, vid fina tillfällen men inte för mycket utomhus.
Åh vad jag älskar dessa skor!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards