Alla inlägg under december 2009

Av Ämmäh - 21 december 2009 14:00

Sitter på golvet, ska snart in till stan.
Pizza och filmkväll med massa underbara människor ikväll <3
Längtar
Kommer förmodligen somna eller nåt, men då får dom väcka mig.
Eller så målar jag ögon på ögonlocken så ser det ut som jag är vaken.......
Aja, ska koncentrera mig på den som sitter bredvid mig nu *peta på Filip*


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 21 december 2009 00:00

Kom idag hem från syster, kollar igenom fredagens, lördagens och söndagens avsnitt av julkalendern^^
Jag tycker faktiskt att den är bra, så det så :]

Vi hade massa mys hos syster. Vi bakade och badade och allmänt myste en massa. Såg fina filmer ^^
Höften får vi fixa nästa gång (a)
Nu är jag trött somfan, så jag ska nog sova^^

Bye cruel world!

Av Ämmäh - 18 december 2009 20:00

Sitter hos min älskade syster
Vi har ätit middag, druckit kaffe och tjockat oss typ xD
Ska stanna här till på söndag kväll, det är helt underbart att vara här^^
Johanna, min underbara syster, skypear med sin pöjk och jag sitter här och skriver bara ^^
Nu gick deras julkrans på dörren igång -.-'
Jag tror jag ska ägna mig åt systeryster ett tag^^

Bye cruel world! <3

Av Ämmäh - 17 december 2009 20:45

Syster skickade just två videoklipp, så jävla söta så jag bara måste lägga ut här^^


En sån SKA jag ha :]







Så jävla söt!!!






Så sjukt underbara!
Titta och njut^^
Själv sitter jag fortfarande med ett fånigt leende :]

Av Ämmäh - 17 december 2009 19:15

Äntligen lite vinter! eller... ganska mycket vinter^^
I söndags regnade det.
I måndags började det snöa ganska rejält, men det var ändå inte mer än minus tre-fyra nåt.
I tisdags fortsatte det snöa, blev aningen kallare
Igår var det femton minus (!)
IDAG var det NITTON MINUSGRADER!!!!!! Så jävla härligt!!
Det blev tvärvinter^^
Guuud så skönt
Och alla läxor = klara!
Jullov från och med halv tio imorronbitti! underbart
Nu ska jag kolla nån serie tror jag^^


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 16 december 2009 22:30

Sov hos min syster igår, det var mysigt^^ nu känns min vanliga enkelsäng alldeles för stor ;__;

Sitter och försöker få någon form av ordning på inlämningen som ska vara inne klockan tolv inatt.... Vi får se hur det går.

Var på musikklassernas julkonsert ikväll. Det var så vackert! Okej att man är föredetting, men det gör inget. Man sitter i mittgången och på sista låten kommer man fram och sjunger med. Det är så mysigt!

Fick också mina provsvar idag, så från idag går jag på nånting-lex... kommer inte ihåg xD men det är järntabletter iaf då jag har sänkt blodvärde... vi får se hur det går med det^^
Var också på umo och apoteket idag, så om typ en vecka går jag på p-piller också^^ Det kan bli intressant

Aja, nu ska jag försöka skriva klart inlämningen...


Bye cruel world!

Av Ämmäh - 13 december 2009 18:45

Idag vaknade jag tidigt först.. sen sent^^
For in till stan och bakade pepparkakor på Junis-lokalen med Tove, Anton och Hampus^^
Det var värsta mys :'D
Var där i typ tre timmar innan jag for hem och åt middag^^
Nu sitter jag och pluggar
Nej emilia, du bloggar, inte pluggar
Okej, jag BORDE plugga.. Har gjort lite iaf^^
Ideologier (och allt annat med samhällskunskap) är inte min grej.. Så jävla tråkigt och så jävla onödig kunskap :o
Jaja.. återgår nog till plugget nu..

Bye cruel world!

Av Ämmäh - 13 december 2009 12:30

Vaknade nyss och fick för mig att se gårdagens och dagens avsnitt av julkalendern Superhjältejul.
Det var asroligt :'D
Ska trillingarna tinnitus lyckas stjäla musiken?
Och vem är den nyinflyttade pensionerade superhjälten på julstjärnan?
Längtar till imorron!

Ingen klagar på min besatthet av supersnällasilversara och stålhenrik och inte minst supersurasunksara. Oki? (a)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards