Alla inlägg den 17 november 2011

Av Ämmäh - 17 november 2011 13:52

Har fortfarande inte fått något svar från vårdcentralen. Jag vet inte om jag ska tolka det som att dom inte har hittat något eller om dom bara inte är klara med testerna än. Jag hoppas på det första. Hostar inte alls lika mycket längre och har ju ingen feber och så. Borde klara av att fara till skolan imorgon. Och klarar jag skolan så far jag också till Sundsvall imorgon kväll på UNF-läger. Min älskade pojke ska även han dit, så jag blir verkligen ledsen om jag inte kan fara.
En helg utanför stan känns helt rätt efter att inte ens gått utanför dörren på huset på två veckor, behöver verkligen komma så långt ifrån min familj som möjligt. Inte för att jag inte tycker om dom, tvärtom så älskar jag dom av hela mitt hjärta. Men det blir lite jobbigt när man är helt ensam hela dagarna och dom enda man träffar på kvällarna är familjen. Som jag sa till min far, jag behöver lite social stimulans. Och var får man det bättre än bland massa UNFare?
Så jag håller tummarna för att jag kan åka.


Galet snygg var man... fast nä.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards