Alla inlägg den 29 november 2011

Av Ämmäh - 29 november 2011 22:56

Idag hade vi premiär av Wonderland och jag är fortfarande galet taggad! Lite trött visst, lär däcka så fort huvudet landar på kudden, men shit vilken pepp man känner! Och vi har fyra föreställningar kvar! Najjs!

Dock känner jag mig lite fjortisaktig med allt smink vi ska ha. Då jag inte vill riskera en allergisk reaktion på teatersminket får jag använda det jag vet att jag tål. Det blir då fyra(!) lager foundation, massa rouge, eyeliner och mascara. För mig som i vanliga fall går osminkad, max ett lager mascara i fall jag känner för det (händer cirkus en gång i månaden, oftast mindre) så känns det oerhört mycket. Men får komplimanger av folk som tycker jag är fin sminkad så misstänker att det itne ser så hemskt ut som det känns, och det är väl tur det.

Anyways, nu ska jag lägga mig i sängen och värma den lite så den är varm när syster kommer. Jag får sällskap inatt *lycka*.

Säger godnatt med en bild på en översminkad Ämmäh.


Det ser mycket värre ut när inte blixten från den sugiga mobilkameran typ bländar bort allt...  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards