Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ämmäh - 1 mars 2011 18:48

Igår sökte jag körslaget. Tyvärr får jag inte berätta hur det gick för alla som sökte har tystnadsplikt fram till det drar igång typ den 19 mars eller när det var. Men kul var det att göra bort sig inför tv ^^

Satt på folkets hus till halv ett inatt. Min mor kom och hämtade mig då jag missade bussen och jag fick hoppa över första lektionen så jag skulle orka med provet som var lite senare på dagen, typ tredje lektionen. Det var ett matteprov som gick asbra!


Sen fick jag en sång skriven till mig. Sen fick jag veta att han gjort exakt samma sak till en annan i min klass och sen bara bytt ut namnet. Det var lite kul.


I helgen är det House of Metal här i Umeå. Jag ska inte gå, men det gör så att jag slipper sova ensam, Filip kommer och sover här. Och så får jag träffa min väns pojkväns vän som är typ helt underbar som person. Så det blir en fin helg. Jaaaaa.

Nu ska jag skriva cv så jag får nåt jobb i sommar.

Ciao.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards