Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Ämmäh - 15 mars 2011 21:29

Har just sett filmen "Tangled" eller "Trassel" som den heter på svenska.
Ja jag ser barnfilmer när jag sitter ensam i mitt rum, men även med mina vänner eller med barn. Spelar ingen roll. barnfilmer är lika underbara ändå. Och den här filmen är en av dom bästa filmerna jag sett på länge, alla kategorier! Så sjukt underbar och jag är kär i Rapunzel. Så är det bara. Helt klart värd att se!!





Nej, nu ska jag gå och äta en macka eller nåt. För jag kan äta igen! Hallelujah.
Godnatt

Av Ämmäh - 15 mars 2011 11:18

I lördags kväll kom jag hem från en underbar vecka i jämtland hos syrrans farmor och farfar.
Vi har sovit, sett på film, shoppat sönder på dollar store i strömsund och varit i östersund och shoppat där med. Och en av kvällarna tog vi väldigt fina underklädesbilder, bara för att vi kunde. Det blev en liten "charmskola" också när vi liks var igång. Då syrran har alla bilder så får man gå inte på hennes blogg om man vill se dom, dom kanske dyker upp här också så småningom, man vet aldrig.
http://kaffeflackar.blogg.se/
Under dagen på lördag fick vi veta att hennes farfar fått magsjuka och vi tänkte "hoppas vi inte är smittade!". Vi klarade hela bussresan hem utan problem. Under söndagen kände jag mig lite konstig och på kvällen var det ganska uppenbart, jag blev smittad. Fick inte mycket sömn den natten! Dagen efter fick jag ett sms från syrran. "Ska vi spy i kors?" Ingen av oss kom undan, men så går det om man har dåligt immunförsvar.
Jag har börjat bli bättre och tror jag kan gå till skolan imorn, men funderar på att stanna en dag till hemma för säkerhetsskull. Hur syrran mår för tillfället vet jag inte, men hoppas att även hon mår bättre. Stackarn har föreställningar i veckan som hon inte vill missa. Inte jag heller för den delen, även om jag bara sitter och tittar på.

Aja, nu ska jag försöka få något vettigt gjort.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards