Alla inlägg den 4 september 2011

Av Ämmäh - 4 september 2011 17:36

Igår så fick jag frågan av min älskade Jojje om jag ville följa med på temafest. Jag var först tveksam, sen bestämde jag mig för att inte åka, men jag skulle ändå hjälpa jojje att göra sig i ordning så hon kom över. När vi väl hade diskuterat lite så blev jag så taggad så jag for ändå.

Det var en galet najjs fest och jag är glad att jag bestämde mig för att fara. Temat var "lättklätt på jobbet" och både jojje och jag var mekaniker.

 Min vackra outfit. Arbetaroverall som är nedvikt och är bara på benen och en uppknuten skjorta. Galet nöjd faktiskt, kladdade ner mig med lite svart smink också men det försvann.


Jojje hade likadana kläder som jag fast i blå version så vi gick runt och var awesome. Det var verkligen galet kul, borde väl gå ut oftare och umgås med folk istället för att sitta hemma och vara emo. Men det är ganska najjs det med. 



Imorn är det dags för körlektion nummer två på trafikskolan. Har världens underbaraste lärare där, känns som att det går jättebra så det är awesome. Körkortet kommer bara närmare och närmare, taggar att ha det i handen!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards