Alla inlägg den 9 september 2011

Av Ämmäh - 9 september 2011 12:01

Ligger hemma med ont i halsen. Fan inte okej.

Jag taggade asmycket att ha körlektion på riktigt idag. Kör som i kör som sjunger, inte som i köra bil.

Läser kör som tillval i skolan, och jag är så lycklig att jag fick den kursen! Får läsa utökade poäng för det, och det är så värt det. Sjunga i kör är något av det bästa jag vet.

Så kommer förkylningshelvetet och sätter stopp för det. Liksom vafan?
Sen kommer det säkert sätta sig på lungorna också, bara för att jävlas så jag inte ska kunna spela med kåren så mycket som jag vill/behöver för att få pengarna till jul. Bajs.

Aja, ska väl ta mig ur sängen nu i alla fall och upp för trappen för att fixa en kopp te. Med lite tur slipper jag detta helvete framåt kvällen/imorgon. Fel. Med mycket tur slipper jag detta helvete framåt kvällen/imorgon. Bajs. Hejdå.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards