Alla inlägg den 28 september 2011

Av Ämmäh - 28 september 2011 22:22

Var ikväll på mitt tredje (och sista) insparksdisco för musikarna. Det var mycket roligare än de tidigare åren då jag faktiskt kände folk i år. Kände ingen när jag själv gick ettan, förutom typ ett par tvåor. I tvåan kände jag bara min klass, men i år var 95orna där, och där känner jag en del. Känns bra.
Sen var jag ju galet snygg också, körde på hippie-style och gick runt och var allmänt awesome. Om jag orkar dra på mig outfiten igen nån dag kanske det kommer upp någon bild, annars finns det på Denises blogg (http://gueog.blogg.se/)

Aja, galet lyckad kväll i alla fall.
På fredag är det Lycksele som gäller, ska dit med kåren och spela. Då ska vi bära de hemska uniformerna igen. Usch. Aja, det är pengar, får tänka så. 

Men taggar faktiskt att spela, det är ju trots allt mest för att det är kul jag fortsätter. Taggar att komma ifrån stan lite också. Får spela och får komma ifrån stan. Score!

Aja. Sova.
G'natt 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards