Alla inlägg den 11 november 2012

Av Ämmäh - 11 november 2012 23:13

Nu börjar det dra ihop sig, bara tio dagar kvar!


Day 91 - Something that made you smile today

 

 

 

Min bror. Han kom hem efter inspelning i Östersund idag, och det är aldrig sig likt när han är borta. Han har den tråkisgaste roligaste sämsta bästa humorn som finns. Han får mig att skratta minst en gång om dagen. Han gör mig oftare glad än han gör mig irriterad. Jag tycker om min lillebror.

Av Ämmäh - 11 november 2012 23:11

Blev faktiskt rädd där ett tag i veckans avsnitt!!


Av Ämmäh - 11 november 2012 22:39

Igår var det dags för 18+ aktivitet med UNF. Alltså en aktivitet för oss som är arton år eller äldre. 
Det var trerättersmiddag som stod på schemat och det var formell middagsklädsel som gällde. Det var riktigt god matt och helt underbart sällskap, så jag är väldigt nöjd med hur jag spenderade min lördagskväll.


 


Hade en söt knälång klänning som jag hade på skolavslutningen i nian (ja, jag kan fortfarande ha den. Win!) den är svart (som kanske syns... höhö..) så är det som spetsmönster över hela, så sticker det ut tyll längst ner. La en extra tyllkjol under då jag kände för mycket puff. Nya strumpbyxor hade jag också, men dom har jag ingen bild på. Men fina är dom!!


 


Är väldigt nöjd med hur jag lyckades få till sminket tillslut efter många om och men. Det ville sig inte riktigt till en början, så fick stressa upp håret. Kom dock fram till att denna enkla håruppsättning också var den finaste till den stil jag hade för kvällen, så det gick fort och bra! 


Jag hoppas att vi gör något liknande snart igen, tycker om att träffa nya människor, och några som är lite äldre än jag också då jag normalt är bland dom äldsta på UNF-arrangemangen här i Umeå. 


Tack för en galet bra kväll allihopa!


Nu ska jag se Williams Lista då min dator har bråkat fram till nu.


 

UNF

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

muppetdoll

Ovido - Quiz & Flashcards